Bank Leaders

Bank Leaders

Katalog

niedziela, 12 lutego 2017

Bon 100 zł do empik.com za otwarcie konta 360 w Banku Millennium [OSTATNIE DNI PROMOCJI!]


W ramach trwającej promocji można otrzymać bon o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepie internetowym empik.com. Warunki akcji, są bardzo proste - należy wydać za pomocą karty lub Blik 360 zł do końca marca.

Dla kogo?
Akcja przeznaczona jest dla osób, które nie posiadają żadnego produktu w Banku Millennium po 1.04.2015 oraz nie są w trakcie wnioskowania o jakikolwiek produkt.

Co zrobić, żeby otrzymać bon?
  1. Do 28.02 złóż wniosek o konto wraz z kartą przez dedykowaną stronę TUTAJ!
  2. Wyraź zgodę na przetwarzanie danych do celów marketingowych.
  3. Do 31.03 wykonaj płatności kartą lub Blik na kwotę 360 zł (transakcje muszą być zaksięgowane do tego terminu, warto więc nie odkładać tego na ostatnią chwilę)

Voucher do empik.com o wartości 100 zł Bank przekaże za pomoc a bankowości elektronicznej najpóźniej do 15.04.2017 r.

Parametry konta 360 i 360 student:

  • 0 zł za prowadzenie konta przy zapewnieniu msc. wpływów 1000 zł (W przypadku konta 360 student jest ono darmowe po dokonaniu jednej płatności kartą )
  • 0 zł za kartę, pod warunkiem, że użyjemy jej raz w miesiącu
  • 0 zł za wypłatę ze wszystkich bankomatów w Polsce
  • 0 zł za wypłatę z bankomatów za granicą
  • 0 zł za krajowe przelewy internetowe i mobilne
  • 2,7% na koncie oszczędnościowym




Ważne dokumenty:

4 komentarze:

  1. Jakby nie było jest to jeden ze sposób na nakłonienie potencjalnego klienta, aby otworzył konto w tym banku. Ja z=największą uwagę zwracam na to, czy bank w którym mam mieć konto bierze udział w szybkich przekazach pieniężnych https://www.przelewy24.pl/szybkie-przekazy-pieniezne ponieważ jest to niezwykle ważna kwestia podczas realizowania płatności online.

    OdpowiedzUsuń
  2. Banki zazwyczaj stosują bardzo różne reklamy jeśli chodzi o przyciągnięcie klienta. W moim przypadku uwagę zwracam an to, czy dany bank jest ujęty w systemie płatności internetowej https://www.cashbill.pl z racji tego, że często korzystam z takiej formy płatności. Jeśli znajdę taki bank to myślę, że warto założyć tam konto.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie teraz wszystkie banki mają zawsze jakieś dodatkowe oferty za założenie konta w banku. Ja przede wszystkim kierowałam się tym aby mój bank był uwzględniony przez płatności internetowe https://cinkciarz.pl/platnosci gdyż ja chętnie korzystam z takich rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej jak otwierałem konto bankowe to nie zawracałem uwagi na takie rzeczy. Najbardziej zależało mi na tym aby mój bank był uwzględniany w płatnościach online https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online ponieważ ja często i również chętnie używam tego systemu do płacenia.

    OdpowiedzUsuń

Etykiety